کد مطلب: 160353
اختصاصي فارس/
ناکامي ششم تروريست‎ها در شکست محاصره حلب/ تغيير موضع ارتش سوريه از تدافعي به تهاجمي
تاریخ انتشار : 1395/05/17 01:23:35
نمایش : 1418
حملات شديد تروريست‌ها امروز تا آخرين خط ارتش سوريه براي حفظ محاصره حلب يعني «راموسه» پيش رفت، اما ارتش سوريه نهايتا موفق شد با پس زدن «جيش الفتح» از اين منطقه از حالت تدافعي و عقب نشيني به حالت تهاجمي تغيير موضع دهد.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، دور ششم حملات «جيش الفتح» در جنوب حلب متوقف و ارتش سوريه موفق شد از حالت تدافعي به تهاجمي تغيير موضع دهد. پيش از اين 5 دور از حملات تروريست‌ها ناکام مانده بود و اين ششمين ناکامي آنهاست.

«راموسه» (آخرين خط ارتش سوريه براي حفظ محاصره) تحت کنترل ارتش سوريه و متحدانش است، اما درگيري در محورهاي دانشکده‌هاي فني، توپخانه و تسليحاتي به شدت ادامه دارد.

به گزارش فارس، آنچه رسانه‌هاي ضد سوريه و وابستگان تروريست‌ها در فضاي مجازي درباره تسلط بر راموسه در جنوب حلب و در پي آن شکسته شدن محاصره حلب مي‌گويند، «تا اين لحظه » صحت ندارد.

منابع گروه بين‌الملل فارس در جنوب حلب مي‌گويند که تعداد انتحاري‌هاي جيش الفتح که برگ برنده آنان در پيشروي است، بالاست اما با اين حال، دقايقي پيش يک خودرو انتحاري تروريست‌ها در شمال شرق راموسه منهدم شد.

رزمندگان «نبل و الزهراء» که در محور جنوب حلب مستقرند، تا الان بر خلاف حجم آتش و درگيري سنگين، استقامت و جانفشاني بي‌نظيري از خود نشان داده‌اند.

در همين ارتباط، تلويزيون الدنيا سوريه نيز گزارش داد که نبرد راموسه (آخرين خط حفظ محاصره حلب) به سود ارتش فيصله يافت و ارتش خط درگيري را به دانشکده هاي نظامي بازگرداند. نيروهاي «سرهنگ سهيل» معروف به «ببر سوريه» (تايگر)، تروريستها را در محور دانشکدهاي نظامي زمين گير کردند.

ميدان و گاراژهاي راموسه (آخرين خط حفظ محاصره حلب) در شرق دانشکدهاي نظامي همچنان «تا اين لحظه» در کنترل ارتش سوريه است. نيروهاي تايگر وارد دانشکده هوايي شدند که ارتش ساعاتي قبل از آن عقب نشيني کرده بودند.

به گزارش فارس، يک خودرو وانت حامل افراد مسلح در حال عقب نشيني از دانشکده التسليح (نزديک دانشکده هوايي و توپخانه) با سرنشينانش هدف موشک قرار گرفت و منهدم شد.

حملات نيروهاي تايگر براي پاکسازي دانشکده توپخانه هم آغاز شده است و در صورتي که وضعيت به همين منوال ادامه يابد، ارتش سوريه از حالت تدافعي به تهاجمي تغيير وضعيت داده است، اما شدت نبرد پيش بيني را غيرممکن کرده است.

عناصر مسلح و تروريستي سوريه براي سنگين کردن جنگ رواني به دروغ «شکسته شدن» محاصره حلب را به يکديگر تبريک مي گويند.

حملات نيروهاي مشترک تايگر (سرهنگ سهيل معروف به ببر) و رزمندگان نبل و الزهراء و حزب الله ورق را در جنوب حلب برگرداند و موج ششم حمله جيش الفتح تا اين لحظه دفع شده است.

حملا نيروهاي مشترک، از محور دانشکده فني هوايي عمليات رو با پشتيباني هوايي و توپخانه اي و موشکي براي پاکسازي دانشکده توپخانه تقريبا تمام کرده است.

عمليات براي پاکسازي دانشکده تسليح در اواخر کار است و تا ساعتي ديگر کاملا پاکسازي مي‌شود. پيشروي نيروهاي مشترک سرعت گرفته و وضعيت 100 درصد از حالت دفاعي به حالت تهاجمي در آمده است.

انتهاي پيام/ح

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg